top of page

Regulamin Szkolenia
„Angielski Dla Designerów”

Pakiety indywidualne WARM-UP, REGULAR i INSIDER

§ I. 

  1. Organizatorem programu szkoleniowego (zwanego dalej Szkoleniem) „Angielski dla Designerów” jest firma Talking Heads Maciej Szwarc z siedzibÄ… w Warszawie przy ul. Kaliskiej 22/5, 02-316, NIP: 7010892825.

  2. Szkolenie jest realizowane od 13.03.2023 do 18.05.2023.

  3. Zapisy trwajÄ… od 02.03.2023 do 10.03.2023.

  4. Organizator zobowiązuje się do wyznaczenia do prowadzenia Szkolenia kompetentnej osoby, wykorzystując najlepszy dostępny jej zestaw narzędzi i metod.

  5. Zapis na Szkolenie i płatność za Szkolenie odbywa się przez platformę Calendesk (zwaną dalej Platformą) pod adresem https://ang-starterpack.calendesk.net/.

  6. Możliwe jest wykupienie dwóch rodzajów pakietów indywidualnych, rozumianych dalej jako Pakiety:

    • „WARM UP 5h”, obejmujÄ…cego 10 godzin zegarowych sesji indywidualnych z prowadzÄ…cym online

    • „REGULAR 10h”, obejmujÄ…cego 10 godzin zegarowych sesji indywidualnych z prowadzÄ…cym online

    • „INSIDER 18h”, obejmujÄ…cego 18 godzin zegarowych sesji indywidualnych z prowadzÄ…cym online.

  7. Aktualny cennik usługi określony jest na platformie Calendesk (patrz p. 3).

  8. Uczestnik umawia spotkania za poÅ›rednictwem Platformy w wybranych przez siebie terminach, które w danym momencie figurujÄ… na Platformie jako wolne. Zakres możliwych terminów jest okreÅ›lony w pp. 2.

  9. Uczestnik powinien umówić wszystkie spotkania z jednym prowadzÄ…cym.

  10. Liczba i daty wolnych terminów mogÄ… zmieniać siÄ™ w czasie rzeczywistym.

  11. Organizator nie ponosi odpowiedzialnoÅ›ci za sytuacjÄ™, w której Uczestnik nie zarezerwuje wszystkich terminów w ramach trwania Szkolenia i w zwiÄ…zku z tym nie wykorzysta wszystkich wykupionych przez niego godzin.

  12. Uczestnikowi przysługuje 14-dniowe prawo zwrotu, liczone od momentu zakupu Pakietu.

§ II.

  1. Spotkania odbywajÄ… siÄ™ online.

  2. Link do spotkania udostępniany jest poprzez platformę Calendesk w formie zaproszenia do kalendarza oraz potwierdzenia e-mail.

  3. Do Uczestnika należy upewnienie się, czy docierają do niego wiadomości mailowe ze strony Organizatora.

  4. W razie braku otrzymania wiadomości ze strony Organizatora, Uczestnik powinien kontaktować się z Organizatorem pod adresemoffice@talking-heads.pl.

§ III.

  1. Organizator zastrzega sobie prawo do odwoÅ‚ania umówionego spotkania w nagÅ‚ych i wyjÄ…tkowych sytuacjach, jak np. nagÅ‚a niedyspozycja ProwadzÄ…cego.

  2. Odwołane przez Organizatora spotkanie może zostać odrobione w innym terminie za zgodą Uczestnika.

  3. W innym wypadku Uczestnikowi zwracane sÄ… Å›rodki za równowartość odwoÅ‚anych zajęć.

§ IV.

  1. Uczestnik może zarządzać rezerwacjami swoich spotkań za pośrednictwem platformy Calendesk.

  2. Uczestnik może odwoÅ‚ać lub przeÅ‚ożyć umówione wczeÅ›niej spotkanie najpóźniej na 24 godziny przed jego terminem. Dokonuje tego za poÅ›rednictwem platformy Calendesk.

  3. Nieobecność na umówionych spotkaniach nie wiąże siÄ™ ze zwrotem opÅ‚aty.

  4. Prawidłowo przełożone zajęcia mogą odbyć się tylko w czasie trwania Szkolenia określonym w par. 1 pp. 2.

  5. Organizator nie ponosi odpowiedzialnoÅ›ci za sytuacjÄ™, w której Uczestnik nie jest w stanie przeÅ‚ożyć spotkania z racji na brak miejsc.

  6. W przypadku spóźnienia dÅ‚uższego niż 15 minut, Spotkanie uznaje siÄ™ za odwoÅ‚ane zbyt późno, a czas na nie przeznaczony zostaje odliczony z pakietu.

§ V.

  1. Potrzeby Uczestniczek/ów sÄ… badane poprzez test poziomujÄ…cy oraz rozmowÄ™ na pierwszym spotkaniu i stanowiÄ… podstawÄ™ do zaplanowania treÅ›ci omawianych podczas spotkaÅ„.

§ VI.

  1. Warunkiem udziału w zajęciach jest połączenie internetowe audio i video o szybkości pozwalającej na płynny kontakt z nauczycielem.

  2. Nie jest możliwe uczestnictwo w zajęciach bez włączonej kamery.

  3. Zalecane jest użycie zestawu słuchawkowego.

  4. Połączenie powinno być wykonywane w warunkach odpowiednich do nauki i odbywania rozmowy, tzn. w cichym otoczeniu.

  5. Zabrania siÄ™ udziaÅ‚u uczestnictwa osób trzecich (także biernego, np. poprzez sÅ‚uchanie) w spotkaniach.

  6. Zabronione jest nagrywanie dźwięku i/lub obrazu ze spotkania.

  7. JeÅ›li warunki z pp. 1-3 nie sÄ… speÅ‚nione przez Uczestnika, ProwadzÄ…cy ma możliwość zakoÅ„czenia spotkania po ówczesnym poinformowaniu o tym Uczestnika.

§ VII.

  1. Pakiet wygasa po wykorzystaniu wszystkich wykupionych godzin lub po upłynięciu czasu na ich wykorzystanie.

  2. Organizator sporządzi raport końcowy podsumowujący postępy Uczestnika i dalsze obszary do rozwoju.

  3. Organizator zastrzega sobie prawo do niesporzÄ…dzenia raportu koÅ„cowego dla osoby, której frekwencja wyniosÅ‚a poniżej 75%.

§ VIII.

  1. Uczestnik może na mocy odrębnego porozumienia może wziąć udział w kolejnej serii spotkań.

  2. Organizator zobowiązuje się zapewnić w tej sytuacji ceny usług tożsame z poprzednio odbytym Szkoleniem przez przynajmniej 3 kolejne miesiące.

  3. Niewykorzystane podczas Szkolenia spotkania nie przechodzÄ… na kolejny okres wspóÅ‚pracy.

§ IX.

  1. W sytuacji nagminnego Å‚amania zapisów regulaminu przez Uczestnika, Organizator zastrzega sobie prawo do zakoÅ„czenia wspóÅ‚pracy z tymże Uczestnikiem i wyłączenie go ze spotkaÅ„.

  2. Wszelkie uwagi i informacje organizacyjne należy kierować do koordynatorów na adres email office@talking-heads.pl.

Regulamin Szkolenia
„Angielski Dla Designerów”

Pakiet grupowy TEAM PLAYER (zwany dalej Pakietem)

§ I.

  1. Organizatorem programu szkoleniowego (zwanego dalej Szkoleniem) „Angielski dla Designerów” jest firma Talking Heads Maciej Szwarc z siedzibÄ… w Warszawie przy ul. Kaliskiej 22/5, 02-316, NIP: 7010892825.

  2. Szkolenie jest realizowane od 21.03.2023 do 22.06.2023.

  3. Zapisy trwajÄ… od 02.03.2023 do 10.03.2023.

  4. Organizator zobowiązuje się do wyznaczenia do prowadzenia Szkolenia kompetentnej osoby, wykorzystując najlepszy dostępny jej zestaw narzędzi i metod.

  5. Zapis na Szkolenie i płatność za Szkolenie odbywa się przez platformę Calendesk (zwaną dalej Platformą) pod adresem
    https://ang-starterpack.calendesk.net/grupowe.

  6. Szkolenie skÅ‚ada siÄ™ z 12 spotkaÅ„ trwajÄ…cych po 90 minut, których dokÅ‚adny harmonogram opublikowany jest na stronie sprzedażowej kursu: https://www.talking-heads.store.

  7. Podczas rejestracji Uczestnik samodzielnie wybiera grupÄ™, do której bÄ™dzie przynależeć podczas trwania Szkolenia.

  8. Każda grupa liczy od 4 do 5 osób.

  9. Grupy podzielone sÄ… wedÅ‚ug dat i poziomów zaawansowania:

    • grupa B1/B2, poniedziaÅ‚ek 19:00

    • grupa B1/B2, wtorek 17:00

    • grupa B1/B2, Å›roda 16:00

    • grupa B1/B2, Å›roda 18:00

    • grupa B2/C1, czwartek 17:00

  10. Wykupiony pakiet uprawnia Uczestnika do uczęszczania na spotkania zgodnie z harmonogramem wybranej grupy.

  11. Uczestnikowi przysługuje 14-dniowe prawo zwrotu liczone od momentu zakupu Pakietu.

§ II.

  1. W przypadku zapisania siÄ™ do danej grupy mniej niż 4 osób w procesie rejestracji, grupa ta nie zostaje uruchomiona.

  2. W tej sytuacji Organizator zobowiÄ…zany jest do wskazania możliwoÅ›ci uczestnictwa w innej grupie lub zwrócenia pobranych opÅ‚at każdemu z Uczestników zapisanych do zamykanej grupy.

  3. Poziom zaawansowania grup jest określony w ich nazwie zgodnie ze standardem CEFR (Common European Framework of Reference for Languages).

  4. Organizator zakÅ‚ada, że Uczestnik posiada wiedzÄ™ o swoim poziomie jÄ™zykowym wystarczajÄ…cÄ… do okreÅ›lenia, która z grup jest dla niego odpowiednia.

  5. W przypadku, gdy po rozpoczęciu Szkolenia poziom Uczestnika okazuje się drastycznie inny od nominalnego poziomu grupy, Organizator zastrzega sobie prawo do zaproponowania temu Uczestnikowi udział w innej grupie bądź w zajęciach indywidualnych.

  6. Jeżeli rozwiÄ…zanie opisane w pp. 5 nie jest możliwe do wdrożenia (np. przez brak miejsc lub dogodnych terminów), Organizator zastrzega sobie prawo do zakoÅ„czenia wspóÅ‚pracy z Uczestnikiem i zwrotu równowartoÅ›ci pieniężnej za wszystkie
    niewykorzystane przez tego Uczestnika godziny pakietu.

§ III.

  1. Spotkania odbywajÄ… siÄ™ online.

  2. Link do spotkania udostępniany jest poprzez platformę Calendesk w formie zaproszenia do kalendarza oraz potwierdzenia e-mail.

  3. Do Uczestnika należy upewnienie się, czy docierają do niego wiadomości mailowe ze strony Organizatora.

  4. W razie braku otrzymania wiadomości ze strony Organizatora, Uczestnik powinien kontaktować się z Organizatorem pod adresemoffice@talking-heads.pl

§ IV.

  1. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania spotkania w nagłych i wyjątkowych sytuacjach, jak np. nagła niedyspozycja Prowadzącego.

  2. Organizator może zorganizować zastępstwo za Prowadzącego grupy, z zaznaczeniem, że osoba zastępująca Prowadzącego będzie poinformowana co do zakresu realizowanego materiału.

  3. OdwoÅ‚ane przez Organizatora spotkanie może zostać odrobione w innym terminie za zgodÄ… przynajmniej 50% z Uczestników.

  4. W innym wypadku Uczestnikom zwracane sÄ… Å›rodki za równowartość odwoÅ‚anych zajęć.

  5. Nieobecność uczestnika na spotkaniu nie wiąże się ze zwrotem opłaty za Pakiet.

  6. Nie jest możliwe odrabianie nieobecności na spotkaniach innych grup.

§ V.

  1. Program kursu obejmuje następujące obszary:

    • Product Design Vocabulary

    • Business Interactions

    • Presentation Skills

    • Grammar for UX Design

    • Job Interviews

  2. Tempo i poziom szczegóÅ‚owoÅ›ci w realizacji programu może różnić siÄ™ w zależnoÅ›ci od tempa pracy grupy i jej poziomu

§ VI.

  1. Warunkiem udziału w zajęciach jest połączenie audio i video o szybkości pozwalającej na płynny kontakt oraz użycie zestawu słuchawkowego.

  2. Nie jest możliwe uczestnictwo w zajęciach bez włączonej kamery.

  3. Połączenie powinno być wykonywane w warunkach odpowiednich do nauki i odbywania rozmowy, tzn. w cichym otoczeniu.

  4. Zabrania siÄ™ uczestnictwa osób trzecich w spotkaniach. Poprzez uczestnictwo rozumiemy także bierne sÅ‚uchanie.

  5. Zabronione jest nagrywanie dźwięku i/lub obrazu ze spotkania.

  6. JeÅ›li którykolwiek z ww. warunków nie zostanie speÅ‚niony przez Uczestnika, ProwadzÄ…cy ma możliwość usuniÄ™cia Uczestnika ze spotkania po ówczesnym poinformowaniu o tym Uczestnika.

  7. W przypadku spóźnienia dÅ‚uższego niż 15 minut, ProwadzÄ…cy ma prawo nie wpuÅ›cić Uczestnika na spotkanie.

§ VII.

  1. Organizator sporzÄ…dzi rekomendacje koÅ„cowe dla każdego z Uczestników.

  2. Organizator zastrzega sobie prawo do niesporzÄ…dzenia raportu koÅ„cowego dla osoby, której frekwencja wyniosÅ‚a poniżej 75%.

§ VIII.

  1. Organizator może złożyć Uczestnikowi ofertę kontynuacyjną.

  2. Uczestnik może na mocy odrębnego porozumienia wziąć udział w kolejnej serii spotkań.

  3. Organizator zobowiązuje się zapewnić w tej sytuacji ceny usług tożsame ze Szkoleniem przez przynajmniej 3 kolejne miesiące.

  4. Niewykorzystane podczas Szkolenia spotkania nie przechodzÄ… na nowy okres wspóÅ‚pracy.

§ IX.

  1. W sytuacji nagminnego Å‚amania zapisów regulaminu przez Uczestnika, Organizator zastrzega sobie prawo do zakoÅ„czenia wspóÅ‚pracy z tymże Uczestnikiem i wyłączenie go ze spotkaÅ„.

  2. W sytuacji opisanej w pp. 1, Organizator zobowiÄ…zuje siÄ™ zwrócić równowartość spotkaÅ„ pozostaÅ‚ych do koÅ„ca okresu trwania Szkolenia pomniejszonych o 25% opÅ‚aty manipulacyjnej.

  3. Wszelkie uwagi i informacje organizacyjne należy kierować do koordynatorów na adres email office@talking-heads.pl.

bottom of page